Alla tiders hits

Hej, haha jag vet att det är sjukt länge sen jag bloggade och ännu längre sen Alla tiders hits gick på tv men jag känner ändå för att jag vill eller snarare sagt jag tvingar mig själv till att skriva ett inlägg om det för det är en såpass viktig grej som hände där och ni vet nog alla vad som hände -Min teckning jag mailat in till alla tiders hits som var menat att vidarebefodras till YOHIO visades på tv och YOHIO fick se den! :'D 
Men orkar inte skriva om det så här får ni ta del av mina tweets från den dagen och alla mentions jag fick osv osv, med andra ord, ni får återuppleva den kvällen genom mina tweets c; 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dajojjo.blogg.se

Livet som Fangirl~

RSS 2.0