Natt inlägg~

Hej alla finisar som inte tröttnat på att läsa min blogg än... x)
Hinner inte skriva mer om helgen just nu för klockan är alldeles för mycket och jag borde typ lägga mig nu + att det tar ett antal timmar för mig att skriva när jag skriver om YOHIO för jag vill inte missa en endaste detalj xD
Men jag tänkte att nu när jag ändå bloggar så kan jag ju skriva lite om vad som hänt idag: Vart i skolan (ofc) satt på so lektionen och skrev ett brev till YOHIO, för jag hade redan gjort allt man skulle och hade massa tid att döda ^^ det var ingen god skolmat idag så jag åt typ 4 knäckebrön >.<
Jag kom hem och typ frös så jag kurade ihop mig under täcket i min säng och fick en sån himla lust att kolla på nån anime så jag tog surfplattan och började kolla på en helt ny anime som jag inte sett förut som påminner väldig mycket om Sword Art Online bara det att den här är myyycket flummigare och det är typ precis min humor i den, det är typ världens torraste/råaste/perversaste (?) skämt i den och jag bara total älskar den x) kollade på närmare 20 avsnitt då varje avsnitt bara är ca 3 minuter långa ;w; Animen heter Senyu.
    Bara det att jag typ somnade till då och då och jag tror jag sov en halvtimme, minst! vilket är jätte konstigt för klockan var typ 16.30 så det var ju typ "mitt på dan" ju D: brukar aldrig vara så trött så jag somnar på dan ;o;
sen kommer pappa in och ba: " sover du? är du sjuk? har du feber?? " och jag ba "nej är bara väldigt frusen och trött" xD och ja det är väl det jag har gjort idag, drogat twitter som vanligt huhu ;u;
 
Och sen, justja, får inte glömma; ligger typ i sängen sådär frusen, sovandes och halvdöd och typ kisar på mobilen och så står det att " Adrian Dolata retweetade dig" och jag ba "VA" och så ser jag vilken tweet det är:
 
" #btb2013memories När @DESAIHA_Adrian kom upp på scenen och sparkade ner @YOHIO_seremedy vattenflaska!! "
 
och jag typ flög upp ur sängen och ba " AHHHHH VAD KUUUL, ADRIAN RETWEETA MIIIIG " och blev värsta hyper! några sekunder efter står det att han favoritmarkerade också och kort därpå står det att " @DESAIHA_Warcus favoritmarkerade din tweet" och jag ba "UMG LEVER JAG ENS" det typ gjorde min dag och jätte många skrev sen till mig att "omg han retweeta, Marcus favoritmarkera!" :'D
Men nu måste jag seriöst gå och lägga mig! xD Men om ni vill får ni jätte gärna ta och kolla in dem här bloggarna, jag lovar att ni inte kommer ångra er! ;3;
 
mokjalife.blogg.se
lovelipoprini.blogg.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dajojjo.blogg.se

Livet som Fangirl~

RSS 2.0