Happy birthday !

Vill först och främst tacka för alla kommentarer jag fått in av er, blev helt chockad av hur fina ni är! *o*
 
som jag skrev tidigare idag så åkte jag upp på stan för att möta upp Malin och några fler för att hon fyllde år, så ja, när jag kom till Conventum så satt dem precis utanför porten, där jag suttit för 3 veckor sen och väntat på att YOHIOs konsertturne´ skulle inledas, så mycket känslor kom tillbaka; underbara konsertkänslor~!
Vi som var där var: Jag, malin, Sara, Josefine (stavningsfel?) och Gotti (??) xD
        Vi gick nästan direkt efter att jag kommit dit, till en affär som säljer Pocky men dem hade inte ens öppet på söndagar, så smarta var vi xD så vi gick vidare till en annan affär och dem hade minsann öppet! :D så vi typ sprang fram till pockyhyllan och bara plockade med oss så många vi kunde, Malin köpte Pocky för en hel hundring Cx
och hon som satt vid kassan såg helt livrädd ut när vi kom med våra 18 paket och skulle betala! - Hennes min är helt oförklarlig! hon bara såg helt vettskrämd ut x)
  Efter att vi "storhandlat" så bestämde vi oss för att sätta oss vid slottet och bara chilla, det var riktigt mysigt! ^^
Vi lät Malin sitta kvar på trappan medans vi andra ställde oss upp och sjöng för henne, och hon bara satt där som en jätte söt hårboll och lyssnade generat på våran sång ;3
  Vi tog även en massa gruppfoton och satte på YOHIOs låtar på hög volym och sjöng med! :D det var riktigt riktigt trevligt~
         Senare på eftermiddagen kom Ebba så då lämnade jag tjejerna en stund för att sitta med Ebba och klippa ihop våran video till videofyme tävlingen, efter ett tag märkte vi att vi inte hade tillräckligt mycket material så vi fick gå runt lite på stan och filma ännu mer och vi fick bl.a be Sara och gänget om hjälp med filmningen :3
runt halv åtta någon gång blev Ebba hemskjutsad så då cyklade jag hem. ^^
och det är i princip det jag har gjort idag! ^o^
 


Kommentarer
azubooh

Låtersom en rolig dag

2013-09-30 @ 01:43:42
Hanna

Åh vad roligt ni måste haft det. <3

Svar: tack, jo det hade vi! :D <3
dajojjo

2013-09-30 @ 07:20:05
URL: http://twitter.com/hum4noid
Elin ~ elliponken

Ooh, så rolig det låter!! :D

Svar: hihi det var det också!! :D
dajojjo

2013-09-30 @ 14:03:49
Magdis

Vad heter alla på instagram? (hehe... Nyfiken)

Svar: jag: dajojjosara: lifeofsara
Malin: painismyname
Josefin: yoyzieee
gothi: har inte :3
dajojjo

2013-10-08 @ 20:03:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dajojjo.blogg.se

Livet som Fangirl~

RSS 2.0