5 dagar till Together We Stand Alone Tour börjar ! ! !

Hej ifall någon fortfarande läser denna urtrista blogg c;
 
Kände bara för att jag ville blogga om det som kommer hända den här kommande veckan! 
Kommer ha så mycket att göra och så långa dagar och åh, jag ser fram emot varenda dag på den veckan! :D
 
Kommer börja med att på måndag så ska vi i skolan gå till Ritz och ha genrep inför vår fashion show som är på tisdag, och så ska dem öva på att göra sminket och frisyren jag ska ha under showen, sminket blev inte så bra när dem övade i torsdags så dem får göra om det tills det blir som jag vill ha det haha c; 
Men frisyren blev jag nöjd med som dem gjorde, bara det att min utväxt är så himla stor så det ser sjukt ut, får ta och bleka den idag eller imorn (ifall jag har råd)
Och så på måndan MÅSTE jag sy klart min blus eftersom jag ska gå med den på modevisningen (!) och jag har ganska så mycket kvar, måste sy fast kragen, knäppkanten, infodringen, ärmarna har jag inte ens börjat med och så måste jag sy fast spets på dem och fixa knappar och lite sånt... så kommer få stanna i skolan till 19 som jag gjort hela den här veckan med eheh 
 
På tisdag så är det ännu fler genrep och då ska allt sitta eftersom visningarna är 17.30 & 19.30 ! ! 
Taggad, jag ska gå i en kjol som en i klassen sytt och så ska jag gå i kjolen jag själv sytt och förhoppningsvist min blus då med ^^
 
onsdag: typ städa undan i skolan efter modevisningen och skriva nationella i engelska och så packa inför TWSA bland annat ;)
 
Torsdag: TOGETHER WE STAND ALONE KONSERT iiiih är så pepp !!! ska köa med Sophie och hänga med massa awesome vänner i kön och träffa flera "twitterkompisar" 8D
 
Fredag: ÄNNU MER YOHIO KONSERTER GAAAH
 
Lördag: typ sovaaa !! och sen spendera hela dagen i sthlm, kommer förmodligen gå till kungsträdgården och se alla fina sakura träd! :D 
 
och söndag vet jag inte riktigt heh, kommer väll mest sova bort den dan xD
 
Typ nåt sånt eh, hej då x)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dajojjo.blogg.se

Livet som Fangirl~

RSS 2.0