bilder från Annexet 5/10-13

Hej på er alla som fortfarande läser min blogg >.<
inte skrivit något på jätte länge och det ber jag hemskt mycket om ursäkt för men nu är jag här och tänkte berätta _kort_ vad som hände efter mitt förra inlägg för klockan är halv 4 på natten så jag orkar inte skriva långt och detaljerat haha x)
 
YOHIO berättade att Widigs skulle sluta spela med YOHIO och DESAIHA för att han fått ett annat "bättre" jobb
Widigs bugade för YOHIO och YOHIO ba "Nej det är jag som ska buga för dig!" Så YOHIO bugade för Widigs och sen gav han honom världens finaste/mysigaste kram och ååh man bara smällte helt :') ♡
 
Vet inte om jag skrev det förut men hela DESAIHA kom ju upp på scenen och körde Wisteria och så kom Adrian in på slutet när YOHIO sjöng SKY LiMiT och så sjöng han med, det var typ jätte fint! :D 
 
När YOHIO och dem kastade ut grejer till publiken så kastade Widigs ut hans andra trumpinne jätte löst, nästan som om det vore meningen att jag skulle fånga den och jag gjorde det! fångade den såhär direkt i handen och det var inte ens någon som _försökte _ ta den ifrån mig! :D
Så kan ju alltid låtsas att det var Widigs avskedningspresent till mig ;) 
 
YOHIO bad alla i sitt team komma upp och så tackade han var och en ♡
 
Efter konserten såg jag Yousefbilal, Isa, chii, Nicole, JENZiiH (?) och Adrian men hann inte ta kort med dem eller rättare sagt jag tänkte inte på det xD
 
Signeringen blev bajs, tänker typ försöka att inte gå in på det så mycket, bara skriva att det var över på en millisekund, Fick inget foto/video på signeringen alls, och hann knappt säga någonting, ville säga så himla mycket; men hann endast säga något i stil med "du sjöng without wings, åh" 
Fick världens gråtpanikångestattacker direkt när jag skulle gå från YOHIO vilket var typ en sekund efter eftersom det inte alls  blev som jag planerat och dem höll i sig hela dagen efter också....
Ville gå till Ninetonebussen efteråt för att kanske få se honom bara en liten stund till och så hade jag tagit fram teckningen jag ville ge honom men glömt bort pga stressen/paniken och så såg jag Fredrik och Marcus vid bussen så ville ge teckningen till dem så att dem skulle kunna ge den till YOHIO men just då hittade jag inte teckningen, trodde jag hade tappat bort den eller tappat den nånstans så fick åka ifrån allt och alla med världens mest brustna hjärta, hade bara lust att gråta hela tiden men höll allt inom och försökte övertyga mig själv om att allt var bara finfint, åkte tunnelbana med Izzah hem till min farbror där jag sov under natten 
Dagen efter mådde jag lika piss och när jag och Izzah + hennes vänner satt inne på McDonalds bröt jag ihop, jag kunde inte hålla det inne längre så jag satt, inne på McDonalds, och grät, som den lilla barnungen jag är :))))))
Och sen åkte Izzah med sitt tåg hem så jag fick va ensam i stockholm i 2,5 timmar, utan några pengar eller något som helst att göra, så jag satt på en iskall trappa utanför tågstationen i två timmar :)))) 
Men sen fick jag på nåt sätt reda på att en tjej vid namnet Pinkmiharu också satt och väntade på sitt tåg så jag träffade henne och hon hade också vart på YOHIOs konsert men åkt ända från skåne för att få se honom, och hon, hon gjorde mig så himla himla glad!♡ Vet inte riktigt varför men hon bara muntrade upp mig och gjorde så jag blev asglad och pepp på livet igen! :D Man kan säga att hon räddade min dag fett mycket!♡ 
Vi satt och kollade på en massa bilder hon själv tagit på YOHIO och DESAIHA killarna och hon berättade om sina egna händelser hon haft med dem! :D
Sen kollade jag bak och ba såg hur mitt tåg stod bakom mig och när jag ska kliva på tåget så stängs dörrarna så jag får typ panik och blir alldeles helt överemotionell och vet inte vad jag ska göra så jag bara går fram till en helt random människa (jag t.o.m såg att han inte ens var nån personal)  och typ halvt gråtandes säger: Jag måste med det där tåget!! mitt tåg, jag måste med det!! " och han bara går fram till tåget, utan att säga ett knyst och trycker på en knapp på dörren så den öppnas och jag typ skämdes ihjäl och ba "............" kliver på tåget och sätter mig och fortsätter att skämmas ihjäl typ xD 
 
 och det var det med den helgen c; 
Här kommer några bilder jag tog under konserten i Annexet, ta gärna inte dem utan att fråga först om lov! ^-^
 
Det här är min allra finaste bild jag tagit på min prins, ser ni ens själva hur fin han är? och den här tog jag just när han sjöng Without Wings :') ♡
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dajojjo.blogg.se

Livet som Fangirl~

RSS 2.0