Natt inlägg

Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg nu innan jag lägger mig~ Dagen idag har vart ganska slö.. Förutom att jag fol:ade (fangirled-out-loud) YOHIO skrev på Twitter att han var påväg till Stockholm och jag fick värsta fangirl-attacken?? Och senare skrev han att han väntade på "a friend to arrive" det första jag tänkte var OMG GACKT!! Och så visa det sig att det var det! :D Så det betyder alltså att imorgon när jag är påväg till Stockholm kommer han redan vara där! :D *asdfghkl* kan inte andas ! ! Och nu precis för typ 10 minuter sen tweeta desaiha_Fredrik till mig! :o *lite mer fangirlande* Haha det var typ nån som hade skrivit till Fredrik när han sa att han ville ha en ny bas att "ska du trasha den?" Och sen var det nån som skrev till mig "kommer du inte ihåg att vi diskuterade Fredriks bas förra veckan?" Och jag ba "nej HJÄLP VAD HAR JAG MISSAT?" Och då kommer Fredrik in i vår konversation och ba: "vad har JAG missat?? :o " och haha det är så komplicerat så ni förstår säkert inte nåt men i alla fall, Fredrik tweeta mig, punkt. Nu ska jag lägga mig och sova för imorn bär det av mot Stockholm! 8D Oyasumi nasai~!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dajojjo.blogg.se

Livet som Fangirl~

RSS 2.0